Tuesday, January 4, 2011

Layout baru 2011

Sebagai menghormati keputusan diri sendiri yang berhajat kembali aktif berblogging, aku telah nekad menghias blog aku dengan beberapa imej dan rekaletak baru. berikut adalah alasan dan justifikasi aku untuk perubahan drastik ini, setelah 2 tahun tidak aktif.

1. warna maroon kecoklatan - sebagai lambang keberanian dan kekuatan (ah, designer berhak bercakap - lagipun pernah ke korang persoalkan maksud warna bendera Malaysia dalam kelas dulu?!)

2. corak sisik ikan - sebagai tanda menghormati ikan. sesetengah ikan memang sedap dimakan dan memberi kesenangan kepada manusia. (ya, masih lagi hak designer untuk berkata-kata)

3. imej palitan cat dari roller - gambaran versatiliti penulis - selain menulis, beliau pandai mengecat. namun biasanya leher akan krem dan mata merasa silau setiap kali mengecat siling. (ya, masih lagi dalam kuasa designer)

4. tagline 'jangan banyak bunyi. baca sudah' - betapa penulis memerlukan tagline yang sangat cool untuk menarik pembaca-pembaca baru. hampir 10 minit juga beliau tersengih sorang2 semasa menaip tagline ini di depan laptop. sungguh memalukan! namun, seperti yang telah ditegaskan di atas, adalah hak mutlak penulis untuk berasa syok sendiri dengan blog ini.

kesimpulan : saya sungguh bangga dengan penampilan blog ini. jika anda ada komen yang membina, sila hubungi saya di durian959@yahoo.com. apa yang pasti, aku mesti tidak akan peduli langsung pendapat kau.

hahaha. padan muka kau.


5 comments:

Bogus said...

ni sisik ular laa bukan sisik ikan !!

durian! said...

lebih kurang la tu..dow!! haha

Anita Khairani said...

aku telah meletakkan ko punyer page sebagai bukmark aku... memang ko sial punyer lawak la.... bingai!

Stephie JB said...

wah wajah baru gtu...im working on a new header too..

natasya eddie said...

cool je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...