Friday, October 10, 2008

menipu

Pagi tadi sungguh sejuk. aku bangun tidur dam mendapati ada ketulan ais di bawah hidung aku. aku rasa pelik sebab benda ni tak logik. aku turun dari katil, dan menuju ke tandas. tandas tengah digunakan jadi aku lepak isap rokok dulu. lepas 5 minit pintu tandas dibukak dan keluar dua ekor penguin dari tandas tersebut. aku tak kisah ada penguin dalam tandas, tapi diorang mandi berdua! tak malu betul.

aku ambik berus gigi. ubat gigi dah habis. jadi aku ambik ubat gigi baru kat dalam almari kat dapur. dalam almari tu ada megi, berus basuh pinggan, sabun lux, axion dan lebihan maruku raya tahun lepas. aku masuk dalam tandas balik.

aku letak ubat gigi atas sink. aku nak berak. aku berkelip sebanyak 3 kali. tiba2 tandas rumah aku jadi tandas awam! sialll! aku tension betul. bukannya kenapa..tapi tandas awam tak bagi kemudahan tempat sangkut seluar/towel. paku pun dah tercabut. terpaksa la aku berak sambil kepit seluar kat bawah ketiak. (dengan harapan hanset tak terkeluar lalu jatuh dalam mangkuk tandas.

sesudah mandi aku keluar dari tandas. tapi aku tak tau aku kat mana. yang aku tahu aku berdiri di satu tempat parking yang besar gila. tandas ni sebijik je yang wujud. aku dah la tak pakai baju.

aku pun tension. aku duduk kat tepi tandas dan aku berfikir..berfikir..
akhirnya aku telah berjaya memikirkan sesuatu..ya..

aku telah berfikir 'tak baik menipu orang di dalam blog, lebih2 lagi orang yang baca tu awal2 lagi sudah tau aku tipu.'

sekian. terima kasih kerana percaya penipuan aku.

3 comments:

ayyub said...

pakaikan penipuan kau dengan topeng fiksyen... pedulik hape kan? janji penulis hensem. kau hensem?

Anonymous said...

kau xhensem..kelakar yaaaa amat!!

mukrimania said...

haha...hebat demo chik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...