Sunday, October 4, 2009

4 foto dari rupajiwa.

aku sibuk betul 2-3 minggu ni. tak sempat langsung nak menulis. ada juga idea lalu lalang dalam kepala otak aku tapi memang tak sempat nak menulis. ramai orang jumpa aku nak tengok gambar kahwin je lebih. so sementara rupajiwa studio dah post 4 keping gambar kepada aku, aku paste je la kat sini untuk tatapan umum.





dan jangan lupa datang kenduri rumah aku pulak 17 oktober ni.

ok nanti lepas aku settle-settle semua, aku berjanji akan menyajikan penulisan2 yang lebih mantap dan ganteng, allrite!

8 comments:

Bogus said...

setakat gambar mcm nih org lain kawen pun aku bleh tgk bai...bg laa gambar berahi sket...hik3

Ainee Cumi said...

comel!

mimi said...

saya sokong en bogus.
nak gambar berahi sket.
hehe

anyway, selamat pengantin baru!

Amak said...

rumah dekat kawasan sawah memang cun nak bergambar.

Husky Pusky said...

alahai suwitnya mcm juwita suwito

fandi tamyes said...

selamat pengantin baru la encik durian dan puan durian.

maaf lah aku tak dapat datang ke kenduri kau!

kesibukan bekerja dengan tambahan keadaan isteri yang tak boleh nak jalan jauh tak mengizinkan maklumlah nak jadik abah dah tak lama lagik.

selamat pengantin baru sekali lagik.

fandi tamyes & ladynoe.

anastasheeka said...

wuahhh chumelnye... :)

Candour Reality Zeal said...

Selamat Pengantin baru yan.....
Tahniah,akhirnya ko berjaya menyahut seruan agama....cmno nk poie majlis ko ni?ekau jomput den x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...