Tuesday, November 3, 2009

aku baru-baru ini

aku baru-baru ini masih lagi macam aku yang lama,

tetapi ada kerja nak dibuat sedikit. ada juga beberapa perubahan berlaku dalam jangkamasa 2-3 bulan ini. apabila rutin bertukar, aku selalu lemah dalam menukar jadual.

baru-baru ini aku cuba bersikap environmentalis. sayangkan alam sekitar. apabila aku makan gula-gula, plastiknya aku simpan ke dalam poket. padahal, sebelum keluar dari tempat parking, aku bukak pintu sedikit dan buang segala tin-tin dan gelas kertas secara cantik berdiri di tempat parking. habis tercalar prinsip aku. lama kelamaan aku tidak lagi simpan sampah dalam poket seluar. alasannya, makcik-makcik cleaner nak buat apa pulak nanti.

baru-baru ini, aku sibuk betul dengan assessment pelajar. semua orang pun buat kerja ala kadar. letih rupanya kalau bercakap tak henti seharian. letih otak. tapi tak boleh marah juga. aku juga kadang-kadang buat kerja ala kadar juga.

baru-baru ini, aku selalu cakap orang putih sendirian dalam kereta. kerana aku akan ambil test dalam masa terdekat. untuk sambung pelajaran. aku selalu juga tidak dapat ingat vokabulari. jika aku berhenti di traffic light dan perasan orang sebelah sedang memerhatikan aku, aku akan tekan telinga dengan jari telunjuk seperti sedang bercakap menggunakan alatan hands free call.
yang penting, aku kena practise. sibuk betul.

baru-baru ini, aku juga sibuk dalam persiapan untuk outerinterx yang akan datang. dengan projector aku yang buat hal pulak. dengan nak cari satu projector lagi pulak. inilah bahananya nak mengada-ngada buat sculpture electronic. tapi takpe asalkan aku puas hati. dengar cerita Hasnul J. Saidon berminat dan sanggup nak menulis untuk exhibition kitorang. aku harap projek ini sukses.

baru-baru ini juga, aku rasa blog aku serius sangat. nantilah aku free sikit aku menulis lagi.

2 comments:

Tun Jusoh said...

bakpo background outerintex warna itam? font size kecik...penar mata aku nak baca...

weh, sori la x gi bekwoh rmh mung..aku hilang ingatan...bini aku sipe kad mung dalam kotak bawah katil doh time tu masa ngemah rumah.....xpo..xpo..nati mung kelik, mung wat bil, claim balik nga aku..aku blanja..

durian! said...

website tuh member aku buat tuh. aku pun sakit mato baco.

bagus. bagus. nati aku wat bil. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...