Sunday, July 27, 2008

cepatkan masa vs. buang masa

tadi aku nak kencing. jadi aku gi kencing la of course.

aku lari ke tandas (jalan laju sebenarnya, aku jarang2 lari) lalu aku masuk tandas dan tak kunci pintu pun, sekadar tolak je bagi dia rapat sikit ok la. lagipun aku lupa nak bukak lampu.

aku pun kencing dalam gelap (aku target kencing aku menggunakan bunyi. jika tidak aku akan kencing ke belakang mangkuk tandas)

masalahnya - baru kencing sikit, aku dah flush. aku pun tak tau apasal. nak cepat la konon.
dan rupanya bila tangki simbah tu dah habis flush, aku tak habis kencing lagi. bodoh.

jadi aku pun bukak paip, halakan hos ke arah lubang kat tepi tangki simbah tu untuk mempercepatkan proses refill. dan aku bercekak pinggang dalam 2 minit sementara tunggu ia penuh. buang masa sial.

flush sekali lagi.

adik2 jangan contohi abang ye! bye!

1 comment:

Tun said...

macam pernah alami keadaan tersebut.selalu kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...