Sunday, November 16, 2008

Bosan? Mari aku bagi idea untuk meneroka laman web

asyik dengar cerita aku, bosan jugak ye tak?

kali ini aku cuba memberi idea kepada mereka2 yang memang takde kerja. Ini antara laman2 yang aku suka.

1.www.papertoys.com
-bagi aku, website ni memang menyeronokkan. kau perlu ada gunting,gam dan printer (colour lg best). dan tak lupa juga keinginan la of course. print saja template apa yang kau suka dan buat model kertas kau yang sendiri. dari rumah Frank Lloyd Wright, sampaila ke Angkor Wat. aku ada try. hasil dia mcm budak2 punya mainan sikit tapi masih style.

2.www.ss42.com/toys.html
-yang ni lg complex. kau boleh buat R2D2 atau C3PO sendiri. tak lupa juga ada Devastator(Transformers) dan jet2 Star Wars dan macam2 lagi. (itu baru bahagian science fiction).mungkin jugak kau teringin nak buat model kapal? atau kereta kebal? memang macam2..tapi model2 kat sini kompleks gila babi. tapi hasilnya memuaskan. kalau kau dah simpan duit 3 tahun nak beli Gundam dan masih tak cukup lagi, nasihat aku silalah pegi ke laman web ni.(website ni akan link kau ke web2 paper models yang lain. pandai2 la kau pilih mana yang berkenan)

dah..cukup..aku bagi dua je dulu.

ini pun dah makan minggu nak siapkan.

bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...