Thursday, November 27, 2008

yoga? apa apa lahh...

kecoh pasal yoga.

abis orang2 kampung kat ceruk nun dengar cerita pasal yoga.
oh ya makcik, yoga lain. yang makcik makan tu yogurt. makan je. tak haram.

tak kurang jugak bloggers yang tulis pasal yoga. aku bukan nak tulis pasal yoga. aku menulis sebab aku ada masa lapang. itu sahaja.

kalau korang expect aku pun sama korang silap besar la. aku tak suka sangat yoga ni walaupun keseluruhannya menarik..

yoga ni aku tak nampak pun pengaruh hindu. lebih kepada yahudi aku rasa. jadi aku pelik betul dengan penulisan2 pasal yoga. aku rasa tak salah kalau kita layan yoga janji dalam hati kena ingat tuhan. ramai gak aku tengok remaja2 sekarang macam minat sangat yoga ni. mungkin ni salah satu trend kot.

tapi bila aku mula kenal yoga, dalam darjah 3 mcm tu la. aku mula rasa yoga ni menarik dan ade karakter. dan yang paling terkini, aku tengok yoga beraksi adalah dalam Episode II : Attack of the clones. lawan count Dooku. memang bergaya walaupun yoga lebih pendek dan..

eh.

itu Yoda kan.

sori.

5 comments:

Lee said...

amat tekun aku membaca sehinggalah aku sampai part hujung tu di mana aku menyumpah

durian! said...

lee aku mintak maaf. aku memang tak berniat menipu. hahaha

Anonymous said...

hahahahhahahah
babi

Anonymous said...

Yan...kalu aku jupo mung..tolong igt kan aku utk tampar permukaan muka mu yg gebu tu deh..

buat masa sekarang perasaan aku amat terharu ngan kecelakaan penulisan mung ini..tolong laa igt kn aku..sekali je aku nk hinggap kn jari jerami aku yg mulus ini d pp mu..

cis2...cis...cis...cheese nun..

Anonymous said...

Yan...kalu aku jupo mung..tolong igt kan aku utk tampar permukaan muka mu yg gebu tu deh..

buat masa sekarang perasaan aku amat terharu ngan kecelakaan penulisan mung ini..tolong laa igt kn aku..sekali je aku nk hinggap kn jari jerami aku yg mulus ini d pp mu..

cis2...cis...cis...cheese nun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...