Monday, June 1, 2009

jangan lupa melawat

ok, semua, biasalah aku kembali.

aku sekarang sibuk la kat ofis. tambah pulak dengan preparation kawin sekarang. ye la kan. nak kawin. duit tak banyak mana.

ok skip.

hah, maka aku telah membuka sebuah kedai design dan print di sini. tujuan aku tidak lain dan tidak bukan adalah merealisasikan idea2 aneh dari mereka2 yang aneh di dunia.

di samping itu, aku juga ingin mengaut keuntungan dari kerja mendesign sehingga layak bergelar kapitalis kelak. kemudian, hasil keuntungan itu, aku perjudikan di genting highland, dan duit menang judi itu akan aku guna untuk membeli kuda2 yang terlatih untuk bertanding dalam lumba kuda. najis kuda itu akan aku gunakan untuk menternak cacing. cacing2 ini pula akan dijual kepada mereka yang berminat dengan cacing. maka dengan keuntungan itu aku akan membelikan motor2 baru berkuasa tinggi kepada peragut2 di seluruh dunia, dengan syarat 50% daripada duit yang didapati dalam handbag makcik itu diberi kepada aku tiap2 kali meragut.

bukan senang nak dapat rezeki halal. kalau rezeki haram, tengok, senang je. so sila2 support benda baik2 ni ye.

ape ntah aku nak cakap.

oh ya. aku nak promote blog baru tu.
jangan lupa melawat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...