Tuesday, September 8, 2009

cantik tak blog i, nyah?

maaflah jika ayat aku pada tajuk nampak geli.

semasa aku di UiTM dulu, geng-geng lembut, nyah-nyah, atau apa saja yang korang panggil biasanya menghias bilik pada tahap extreme. langsir corak bunga, pasu bunga, karpet, alas meja, rambu-ba-rambu-ramba dan juga sejadah untuk buat iron berada di mana-mana. mereka juga ke tandas dengan berkemban towel, dan menggulung towel di kepala. selipar pink tapi bulu kaki 3 inci. takde toma'ninah langsung.

jadi setelah aku meletak iklan di header bar atas, tiba-tiba aku terasa macam baru pasang langsir. itu yang tajuk aku macam tu. padahal niat aku hanya nak mengaut keuntungan dari pengiklan. (untung sangat ke?) samalah macam orang bagi sewa tapak pasar ramadhan kan.

peduli lah. janji jangan ada iklan arak atau iklan babi sudah. ada ke iklan babi?

atau kau rasa menggangu? kalau mengganggu sila bagitau aku. korang punya pasal mak sanggup cabut balik langsir.


3 comments:

Lee said...

Siot!!!

terkejut aku.... kau bayar royalti tak kat model dlm post ni?

anyway... kad selamat diterima

Ilmapung said...

hahahaha... ko sejak akhir2 ini semakin menggila..

siKURUS_yg_RABuN said...

si gomuk nih bakal ilang teruna...sbab tu jd cenggitu...auuww mak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...