Sunday, December 21, 2008

aku sungguh terkejut mendapat surat dari tahun 2038 ini.

ehem. kepada durian (2008)
aku adalah durian dari tahun 2038. ah kau mesti terkejut. tapi takpe baca dulu. aku tau kau mesti agak ade orang lain yang mengehack password kau. tapi ini pun kau yang menulis. semasa berumur 56.

jika kau tak percaya, klik gambar di bawah ini dan lihat apa feature terbaru dalam 'add a gadget' tahun 2038. ah..kau mesti tak percaya!



ya..kau masih berblog di tahun 2038. bodoh! pada umur 27 nanti(tahun 2009), kau patut berhenti blogging dan membuat kerja berfaedah. jika kau berhenti, aku mungkin berada di masjid sekarang dan tidak mengadap pc buruk ni. dan, oh ya.. tak payah berharap. kau masih belum pakai Mac semasa umur 38. pergi cari kerja yang lebih lumayan skarang!

bukan hendak mematahkan semangat kau. tapi di tahun 2038 pun, hanya 2,3 orang yang baca dan komen blog kau. itupun orang yang sama - si buruh yang misteri, bogus, lee dan NenekAnakHanny (formerly known as Mummyhanny). si 'Cah Anak Cikgu Man' tu pula dengarnya sudah ditangkap polis kerana mengedar bahan lucah dalam internet.

ahh..akaun nuffnang kita sudah mencapai rm4. tahniah kepada kau kerana menulis blog yang hampeh.

dan berhenti merokok. aku tak selesa blogging di hospital. internet slow.
chow. nanti senang aku post lagi.

5 comments:

Lee said...

Ye, pada tahun 2038, aku juga memang takde keje lain selain membacakan blog durian utk cucu2ku... dan masik terlalu gayat utk menukar mentol di bilik air dan masih tak habis2 refinance iswaraku..

jusoh bedil said...

aghang..masa bila plak aku kena tangkap? tahun 2038 janggut aku dah tumbuh sejemput..berat badan aku naik sekati..misai aku panjang mcm skang jgk la...cd2 lucah aku wariskan pada cucu aku..haha..

jusoh bedil said...

blawok..dok mana? aku cari x jupo pom...

durian said...

mu cari gapo?

Pewaris Reformasi said...

hey, aku sedang pakai Mac, dan aku boleh berhenti kerja dan main blog saja, hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...