Friday, December 12, 2008

what's up with that W, man?

hari ini aku benar2 demam dan tidak pergi ke ofis.
leher aku sakit kerana tersilap tido smalam namun aku dok sorang2 kat rumah, jadi tiada orang yang akan panggil aku dari belakang dan aku juga tidak akan berpaling kepadanya seperti robocop. ah..leher aku betul2 sakit.

aku baru bermain2 di ruang internet tadi masuk-keluar myspace, masuk-keluar blogger, dan aku jumpa banyak huruf W yang disalah guna. aku pelik.

come on la wei..

takpew law..sukew atiw korang law nak menaip macam manew pown..
aku sajew jew...

jew?

rosak budak sekarang.

4 comments:

Sue Anna Joe said...

Bukan W ajer, er pon banyak aper. Kira bukan itu jerk.

Jerk?

Ish ish ish. Hehehe.

durian said...

haha tu lah pasal Anna. diorang memang suka membazir huruf..haha ehem ehem

(sue anna joe komen blog aku sialll!!! aku berjanji takkan tanya soalan mengarut2 lg di blog beliau)

Anonymous said...

budaya kn lah M daripada W,cth:
-intaM
-kelantaM
-akramM
-R U N D B A U O T..


-shot-

durian said...

ahahahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...