Sunday, December 28, 2008

habis hujung minggu, habis setahun.

bangun lewat hari ni. cis.

semalam aku sungguh letih pergi menjual tshirt. ya, aku bikin dan jual tshirt sekali sekala. pergi ke Borneo semalam dgn adik aku dan James Baung untuk menjalankan misi yang diamanahkan.

rupanya event utamanya adalah battle of the band. Butterfingers cuma artis jemputan yang akan main 2,3 lagu di hujung acara saja. jadi, dari awal event aku sudah tahu fan2 butterfingers hanya akan muncul di akhir rancangan. confirm.
Kadak adjustkan kami meja yang kecik, dan terletak di sudut entrance. di sebalik banting 'twisties' yang sama besar dengan aku. kami rasa sungguh terpinggir, dan sales juga sungguh kurang. namun, niat kami adalah untuk berseronok dan melihat2 orang. wang ringgit adalah bonus. hehe

battle of the band tersebut berakhir awal. jadi butterfingers pun main awal. aku ternampak kelibat seperti Lee tapi aku tidak tegur nanti memalukan pula jika salah orang.

setelah habis lagu terakhir, bogus pun sampai dengan Amal. hahaha inilah padahnya jika niat anda hanya untuk melihat performance butterfingers SAHAJA. haha sori bogus.

namun akhirnya aku berjumpa Lee secara live. sebelum ini aku anggap Lee adalah software ataupun perisian2 yang generate komen2 bernas dan wujud di dalam blog sahaja. rupanya beliau adalah manusia biasa. jadi, disebabkan beliau adalah manusia biasa, kami sempat bergambar. jadi ini pertama kali aku berjumpa kawan yang dikenali dalam blog.



Lee (kiri) adalah penganut butterfingers tegar seperti bogus (tengah). namun beliau sudah 7 tahun tidak menonton butterfingers LIVE dan akhirnya inzal di Borneo, Sunway tempoh hari (dia yang cakap mcm tu)
hari ini aku tiada point2 sinikal ataupun ilmiah. hanya tulisan berbetuk diari.

p/s : memang lemak2 di pipi aku akan berkepit2 semasa aku sengih. kau tak perlu komen.

2 comments:

Lee said...

hm... aku tak tau nak cakap apa....

srrot....

aahhhh...~~

hasni Jamali said...

takpa...yg pnting hatinya besar juga, dipenuhi rasa kasih dan sayang. dan baik hati juga. hmm, segalanya tentang isi hati...oh ya, hai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...